Primera vegada
Hola!
Abns de res, voldria que aquest correu fos anònim, gràcies.
Bueno, porto una mica més de tres mesos amb el meu xicot i tinc ganes de fer alguna cosa més. No ens hem masturbat mútuament (jo no m'he masturbat mai) ni ens hem vist despullats però si que hi han hagut "roces" amb la roba posada i tot.
Jo ho vull fer perquè jo l'estimo i ell m'estima, però em fa por de que em pugui fer mal o que es pugui trencar el preservatiu o fins i tot que es quedi el preservatiu dins de la vagina. Quin consell em podeu donar?
Gràcies! :)
Anissa Ouali

Hola!! com estàs??
Fixat en una cosa que em dius: no us heu masturbat mai mútuament, ni tu de manera individual, ni us heu vist despullat. Però et planteges fer-ho, i aquí és on pregunto: que us sembla si "jugueu" (tocar, acariciar, veure,...) abans de dir fer-ho???
El més important per la primera relació sexual és estar preparat/da, però es inevitable que els nervis, l’angoixa, la por apareguin. El dolor i el sagnat és diferent depenent de la persona, hi ha noies a les que els hi fam mal i d’altres no, hi ha a qui li surt una mica de sang i d’altres no.
Seria impossible que et diguem que estigueu tranquils i relaxats totalment, ja que la situació és nova i això significa que és un nou aprenentatge pels dos. Però si us sentiu molt angoixats, preocupats, i tensos possiblement la penetració faci mal.
I per aquest motiu és molt important que “jugueu” abans, us coneixeu, per anar sentint-vos còmodes i anar sentint mes confiança l’un amb l’altre.
Com la paraula aprenentatge diu, és un moment per que els dos aprengueu junts, busqueu quines coses us ajuden a estar més tranquils i relaxats!
Espero haver pogut resolt el teu dubte! una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali