estic embarassada!!! URGENT
Tinc 16 anys i vam ferho (amb proteccio) els dies k en teoria mhavia de venir la regla llavors al veure k no venia, tres dies dps de ferho vaig pendrem la pastilla del dia de despres per si de cas pero em segueix sense venir i ja fa casi una setmana k mhauria dhaver vingut.
Que faig? Quan temps mes espero? En cas k ho estigues puc abortar? I podria ferho sensw k mons pares swnteresin (ja k la nostra relacio no es molt bona)?
Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La píndola del dia després és un còctel hormonal, i si el preneu sense motiu pot fer que la regla s'atrassi, que un mes no vingui, etc...
Si vàreu utilitzar el preservatiu i no es va trencar ni estava petat, i el vàreu enretirar quan va ejacular, no hi havia risc d'embaràs. La píndola del dia després s'ha de prendre quan hi ha un accident, quan un preservatiu es trenca o està petat.
Si vols, per quedar-te tranquil•la fes-te una prova d'embaràs, la pots comprar a qualsevol farmàcia, i quan et surti el resultat aleshores et quedaràs tranquil•la.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat