AJUDA URGENT!!1 SIUSPLAU
Holi. ^^
1-Bueno, el 31 de maig vaig coneixer a un noi a través d'un joc d'internet, vam estar sortin molt de temps (a distancia) ell vivia a granada i jo a girona, estaba molt enamorada d'ell, fins que un dia em va dir que en realitat era una noia... i bueno, jo vaig estar amb depresió i tot, peró a part sempre he tingut el dubte de si soc lesbi o bisexual, pq m'exita molt el porno de lesbianes, pero si veig un cul o unes tetes no,,,I només tinc fantasies sexuals amb la nena aquesta que hos he dit... I els nois no matrauen gaire, només algún en concret...!!! Creieu que ho soc? :c i
2n- He vist a molts videos que les noies es corren moltisim, casi a xorros, i jo quan arribo a l'orgasme només em palpita el clitoris i ja está, no em surt ni liquid ni res... Es dolent aixó!!! AJUDA!!!!!!!!!!!!!!
QUE SIGUI AMB ANONIM SI POT SER :c
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Nosaltres no et podem dir si ets lesbiana, bisexual o heterosexual, això ho hauràs de descobrir tu sola. L'orientació sexual no té a veure amb qui te’n vas al llit sinó que té a veure amb de qui t'enamores.
Pel que fa a les ejaculacions femenines de les pel•lícules....recordar-te que són pel•lícules i que com a tals, són ficció, no són documentals sobre les relacions sexuals. L'orgasme real, és el teu, no el de les pel•lícules!
Per tant, no et pressionis, segueix descobrint i poc a poc t'aniràs definint.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat