Verge?
Hola, ja os he fet anteriorment alguna consulta però aquesta em menja una mica el cap... Jo soc un noi de 16 anys i fa quasi un any que vaig decidir mantenir relacions sexuals amb el meu novio en aquell moment, jo li vaig introduir uns 2 minuts però no vaig arribar a ejacular i ell me la va intentar ficar pero em feia molt mal i al cap de 2 minuts o encara menys li vaig dir que no aguantaba i vam finalitzar... uns mesos després jo estava solter i vaig trucar a un "amic" perquè vingués a casa meva i doncs vam tenir sexe oral pero a l'hora de tenir sexe em va dir que fes de passiu i quan la va introduir em tornava a fer mal i la va treure... Aquí ve la consulta... sóc verge, o unicament amb el fet de ficar-la o que la fiquin ja la he perdut? repeteixo que ni jo quan vaig fer d'actiu ni passiu vaig superar els 3 o 4 minuts de penetració, de passiu no va arribar a introduir-la del tot, gracies per el vostre temps i per ajudar a la gent! Petons!! <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La virginitat es uan construcció cultural, però entenem que es perd en el moment en que hi ha una penetració anal, en el teu cas (vaginal en el cas de les noies). al marge del temps que això duri.
D'altra banda, per a que no et faci mal, intenta acostumar al teu anus i al teu esfínter al contacte sexual. Amb parella podeu començar introduint un dit o dos i jugar amb aquests contacte. Sobretot també és importantíssim el lubricant! Molt de lubricant! l'esfínter no en produeix de forma natural per tant n'hauries d'utilitzar en quantitat, per a que no et faci mal i per a facilitar la penetració.
T'enviem una abraçada ben forta i gràcies a tu per la confiança i per utilitzar el consultori!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat