NO sé COM xupar-li BÉ al MEU novio!!!
Hola,
doncs tinc unes quantes preguntes.
La primera és que amb el meu novio (portem 3 mesos) estem descobrint el món del sexe (jo, ell ja ho ha fet) i doncs hem començat amb jugar primer. Ell m'ha tocat i jo a ell també l'he tocat. El problema és que em fa vergonya perquè quan ell em toca pude sent una olor del meu "xixi" i això no m'ajuda gaire, perque no puc disfrutar del tot. Què puc fer per a que no em fagi tanta olor?
La segona és que li vull xupar, però no sé com. Em podries dir els passos o almenys tècniques?
La terca és que ho volem fer (ara mateix no), i farem servir condons i jo voldria pastilles, però les puc comprar sense ma mare o sense recepta mèdica?
I el himen es pot trencar a l'hora de posar-se un tampó?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una noia amb curiositat! Fantàstic!
Anem a pams, espero no deixar-me cap pregunta sense respondre:
1. Què puc fer per a que no em faci tanta olor?
Els genitals fan olor, els teus i els seus, per a tu sentir-te més còmode podries netejar-te amb aigua un ratet abans, així pots estar tranquil•la que estàs ben neta (tot i que a ell, segurament li encanti el teu olor)!
2. Sexe oral a ell. Em podries dir els passos o almenys tècniques?
Això ja dependrà de com li agradi a ell. Ell sap que no ho has fet mai? Digues-li que no ho has fet mai i que vols provar a fer-ho però que no en saps. I ves provant, no cal que introdueixis tot el seu penis dins la boca, juga amb la llengua i el moviment i poc a poc aniràs coneixent com li agrada. També pots demanar-li que t'ensenyi i que ell et vagi indicant.
3. Jo voldria pastilles, però les puc comprar sense ma mare o sense recepta mèdica?
No. Les pastilles anticonceptives te les ha de receptar un ginecòleg la primera vegada que les compris, ja que depenent de la teva constitució te'n receptaran unes o altres.
4. L’ himen es pot trencar a l'hora de posar-se un tampó?
Sí, l'himen es pot trencar amb un tampó amb la introducció dels dits, amb un cop fort a la vagina, si practiques gimnàstica artística, etc... tot dependrà de com sigui el teu himen.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat