Pildora del dia despres
Hola!!
Doncs a veure. A l'estiu el meu xicot i jo estàvem fent-ho i quan vam acabar, el condó va moure's i em vaig tacar tota de semen. Vam decidir anar a comprar la píldora del dia després. El cosí del meu xicot em va dir que tingués cura perquè la seva ex novia se la va prendre i li va fer molt de mal, va sangrar i es va trobar molt malament. Me la vaig prendre amb por i al dia següent estaba bé.
No me l'havia prés des d'aquell dia però l'altre dia ho vam fer i pensàvem que el condó s'havia trencat i per assegurar-me, me la vaig comprar. Total, el mateix. No vaig sangrar ni res. Això va passar un dilluns. El divendres em vaig tacar les calcetes de sang, estic a dilluns i encara no se què és. La regla em va venir el dia 18 del mes passat i estem a 3, no la deuria tenir. La meva pregunta a tot aixó és: pot ser que la sang que em surt sigui els efectes de la píldora?
Tinc una altre pregunta: Si la sang és l'efecte de la píldora, com que la primera vegada no vaig sangrar y aquesta si? Aixó vol dir que la primera no estaba embarassada i aquesta si?
Es que estic molt embolicada amb això.
Moltes gracies per respondre'm a una altre consulta.
Espero que em puguis solucionar els dubtes, petons💕
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La píndola del dia després és un mètode d'urgència i no l'hem de prendre per si a cas, l'hem de prendre quan sabem segur que el preservatiu s'ha trencat. Per això és molt important comprovar els preservatius amb aigua, un cop heu acabat aneu al lavabo, els dos o tu o ell i ompliu el preservatiu d'aigua, si el preservatiu està trencat l'aigua s'escaparà pel forat. Si el preservatiu està bé no s'escaparà l'aigua.
La píndola afectarà al teu cos de forma diferent cada cop, per tant, no et guiïs pels efectes. I sobretot no la prenguis per si a cas o per quedar-te més tranquil•la, pren-te-la només si hi ha un accident.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat