AJUDA SIUSPLAU!
Hola!Fa 3 mesos que estic sortint amb un noi i encara no ho hem fet, i els dos volem fer-ho. Com podem començar? O primer ens hem de masturbar entre els dos? I una altre pregunta, abans de la penetracio, si em fa dits abans em farà menys mal? Gràcies, sou els millors!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal tenir tants dubtes sobre la primera vegada, igual que és normal voler saber què és el millor. Ara bé, el millor serà el que a tu et faci sentir més còmode, segura i tranquil•la.
Si tu creus que et farà tenir més confiança i relaxar-te començar per masturbar-vos mútuament i anar coneixent el cos de l'altre poc a poc, fantàstic! No hi ha una millor o una pitjor manera de fer-ho, la única mala manera de tenir relacions sexuals és si hi ha pressió per algun costat, amics o amigues que ja ho han fet que et diuen "va fes-ho tu" o per part de la parella "ho vull fer ja", si hi ha alguna pressió i tu sents que encara no ho vols fer, et recomanaríem que no ho fessis. Ara bé, si n'estàs segura, et sents còmode, i amb confiança que si en algun moment no vols seguir ho pots dir, endavant.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat