preucupacions 2
ANONIMA:Hola ja fa temps que vaig preguntaros una cosa i mo vao solucionar "moltes gràcies" doncs el meu noi m'ha preguntat que si em tocava i no puc evitar mentir em fa molta vergonya admitir-ho nose com dirli ell mo explica tot pero esque jo no puc per que em passa això, li tinc molta confiança!!. I Tinc un dubte pot passar que el penis no entri a la vagina?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal que sentis vergonya, potser el primer cop que una altre persona que no ets tu, t'estimuli, et masturbi i això sempre fa vergonya, després es passa. Ara bé, si no vols que et toqui senzillament ho has de dir, ell ho haurà de respectar.
Pel que fa a la segona consulta, si el penis no entra a la vagina pot ser que hi hagi alguna resposta involuntària, o que els teus músculs no es relaxin i contraguin fent impossible la penetració o que ell per nervis no tingui una bona erecció. Si això passa la primera, segona o inclús tercera vegada que teniu relacions sexuals, no patiu, és normal, estareu nerviosos i el vostre cos també.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat