el meu novii
holaa, bueno io tinc un problema. Tinc 16 anys i desde fa tres anys que estic sortint amb un noi meravellos m'encanta tot ell, pero hi ha un problema. Desde fa un any que va tenir un accident i es va quedar paralitic. A mi aixo no m'importa, vull dir, jo l'estimo igual. El problema es que jo soc verge i totes les meves amigues ja ho han fet. Jo tambe vull sentir aquesta sensacio i amb ell no puc pro tampoc soc capaç d'anar amb un altre noi.. que puc fer? m'hagradaria ferho pro no se com..:( mercii<3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Les relacions sexuals no són només penetració, podeu fer moltes altres coses, segurament ell tindrà parts dels cos on sí que tingui sensibilitat, i aquesta es pot multiplicar en zones que les persones que no tenim aquesta mobilitat reduïda no sentim tant de plaer.
Descobrir aquestes altres zones us pot ajudar a gaudir de la sexualitat.
Per tant, poc a poc podeu aneu fent-vos el vostre mapa erogen, un mapa del cos que us pot ajudar a descobrir aquelles zones on sentiu plaer cadascun de vosaltres.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat