Què és? és molt estrany
Holaa,gràcies per tenir el consultori!
Volia fer una consulta, el cas es que fa uns dies que em vaig ficar els dits.. I després al mirar-me les calcetes vaig veure una mica de sang, perquè? La regla no m'ha de venir ara, i sempre em tarda en venir. Des d'això que fa 3 dies em surt sang però no molta, aixì com marró, i no se si es per haver-me ficat els dits, potser? O perquè em surt?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Poden passar diverses coses però no podem dir-te exactament què és el que et passa. Possibilitats: que al introduir-te els dits sense estar excitada ni excitar-te petessis alguna veneta i et sortís una mica de sang; que la regla se t'hagi adelantat, amb els canvis de temps, aquestes coses poden passar; que a l'introduir els dits fracturessis una mica l'himen i et sortís aquella miqueta de sang.
De totes formes, per evitar-te mals de caps, el millor és que vagis al metge i et faci una exploració. Ell et sabrà dir què és exactament el que t'ha passat.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat