no se que fer...
Hola! Soc una nena de 12 anys, crec que tinc una miqueta de sobre pes, perquè peso uns 55 kg.. i medeixo 1'53.
No se que fer, perque jo vull perdre aquets kg que em sobren… pero se que sent un adolescent, està en creixement, pero esque no estic que s'en digui masa agust amb el meu cos…
Sara Bujalance

Hola lluna! Per l'alçada que tens estàs bé, no t'has d'amoïnar pel teu pes. A més, tal i com dius tu de forma molt intel.ligent, és important no fer tonteries amb el menjar en època de creixement perquè podries tenir problemes en el desenvolupament. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Per una altra banda, a l'adolescència és freqüent que un no es trobi còmode amb el seu cos, degut a tots els canvis que està fent, però això no vol dir que t'hagis de sentir malament amb el teu cos, així que et recomano que parlis d'aquest malestar amb el cos amb algun adult de confiança del teu entorn com, per exemple, els teus pares. Parlar amb ells t'ajudarà a sentir-te millor. Un petó molt gran!!