Relació a la distancia
Hola estic en una relació a la distància, se que molta gent creu que no té sentit però ell de veritat m'agrada i vull intentar-ho. El problema és que sento que l'estic perdent perquè no ens veiem des de l'estiu, ell de vegades em demana fotos pujades de to però em fa molta vergonya ensenyar el meu cos. Siusplau, podeu dir-me algun joc o alguna manera per no perdre la passió?? Necessito ajuda urgent siusplau!!!
IESP

Hola Bluesmile!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que mantenir una relació a distància és difícil, però no impossible!
La qüestió és que enviar fotos pujades de to, no farà que us estimeu més... I menys si tu no et sents còmoda fent això. Sempre diem que és millor no enviar fotografies d'aquest tipus, bàsicament perquè perdem el control sobre elles.
El fet que parleu sovint, us expliqueu les coses important per vosaltres o que tingueu en ment la propera data en la que us veureu, ja són coses que ajuden a estar bé! També que sigueu molt sincers, i que si discutiu intenteu sempre arribar a algun acord (que no passin els dies enfadats). Segur que si us agradeu, tot va bé! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat