masturbacio etc
Bones!
Tinc uns dubtes.
Sóc una noia poc atractiva que jo consideri i encara no m'he liat mai amb ningú tenint 15 anys. Quan m'atrau algun noi em poso molt nerviosa i sobretot em tallo molt.Tinc poca confiança amb mi mateixa, i tot i que tinc moltíssimes ganes de provar-ho i tot mai m'atreveixo a demanar lio o si mel demanen dir que sí perquè tinc por a fer-ho malament i clar si quedo amb el noi o qualsevol cosa, al estar tant nerviosa no em sortiria conversa i seria molt incòmode...
Segon: tinc una amiga molt amiga a la que li mola un noi. Però ella es una mica rareta per dir-ho així i ell que esta molt colat sempre li demana per quedar però ella sempre busca excuses per no fer-ho. Llavors jo algun cop m'he posat pel mig per parlar amb ell i ajudar-los perquè parlessin i això. I a mida de tot, crec que d'una certa manera m'atrau aquest noi... Gran problema. Llavors tinc ganes de dir-ho a alguna de les meves amigues per quedar-me millor i treure-ho a fora... però no se que fer. I m'agradaria que em donessiu algun consell per comprovar si podria tenir algo amb ell o que.
Tercer: No sento res quan em masturbo. No trobo el clitoris i no se com fer-ho.
Sento tenir tants dubtes perè crec que em podeu ajudar!
IESP

Hola Miire6!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Vaig responent:
1. Potser no és el moment per liar-te amb persones! cada un té el seu ritme, i no cal que et forcis a sentir una cosa que potser ve més endavant, no trobes?
2. Si t'agrada aquest noi i a la teva amiga també, el millor és que ho parlis abans de tot amb ella. Si ho acaba sabent per una altra persona, li farà més mal que si li dius tu.
3. Podries agafar un mirall i observar com són els teus genitals, per poder localitzar el clítoris i cada zona dels teus genitals. El clítoris té un tamany d'un pèsol-cigró, amb forma arrodonida i és molt sensible!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat