dupte
Mira jo tinc una precupació, que no uh se si es normal o no, però tinc molt fluix vaginal, crec que es això, pero tinc por que sigui un problema per tenir relacions. Com podria fer que en tingues menys o dificilment no tenir-ne.
IESP

Hola Ivii! Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Gràcies per la teva consulta!
La realitat és que la quantitat de fluxe vaginal va variant segons la noia, però també segons el dia del mes que estiguem (l'ovulació hi té a veure) i l'edat, ja que quan som adolescents les nostres hormones poden fer que el fluxe sigui més abundant. Així que et diria que no et preocupessis, ja que és totalment normal! A més, no hauria de suposar un problema a l'hora de tenir relacions, ja que tenir fluxe vaginal ajuda en la penentració, facilitant l'entrada del penis.
Però, en cas que veiessis que el teu fluxe és molt espés (com pastós), groguenc o fes una olor molt forta et recomanaria anar al metge (però diria que no és el cas que tu planteges!) Una abraçada!!
Helena Galé
@hln_gale
www.facebook.com/helenagale.psicologa
www.consultajove.cat