lesbi?
hola,l'any passat tenia una profe amb la que mi portava forsa be, i no se com em vaig acabar penjant della,pero vaig pensar que nomes seria amb ella, pero quan la vaig oblidar vaig comensar a fixarme en noies i aixo i fa poc vaig coneixer a una noia que em va caure molt be,em va agradar i crec q mestic enamorant della,apart tinc dos amors platonics(noies)i intento fixarme en tius bons pero no sento res exepte si miro porno hetero,que magrada.
ahir vaig quedar amb aquesta amiga que magrada i no em sento gaire atreta sexualment pro magrada molt i no se que significa aixo...soc lesbiana,bisexual o nomes es una etapa?
moltes gracies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
És normal que ara vulguis posar una etiqueta a això que sents, però pensa que les persones ens enamorem de PERSONES, i potser en el teu cas t'enamores més de noies.
L'important és aquest sentiment que tens quan estàs amb una noia determinada, no l'excitació sexual, ja que segurament això vindrà més endavant.
Et diria que siguis molt fidel al que sents i que siguis tu mateixa en tot moment, i que amb el temps podràs definir-te molt millor (ara és molt difícil!)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat