Ajuda urgent!
Hola, vull que aquesta pregunta sigui en anonim.
L'altre dia estavem a casa meva amb el meu novio, teniem moltes ganes de fer-ho.
Vam començar però teniem un problema, que no ens quedaven preservatius. Llavors vam decidir de fer-ho sense. Ho estavem fent però em va agafar por i vam decidir parar. No es va corre, puc estar embaraçada?
Moltes gràcies, petons!
Anissa Ouali

Hola Jordiina!! Deixo aquí apuntat que vols que la teva consulta sigui totalment anònima.
Sempre que hi hagi contacte entre els genitals sense preservatiu podem parlar de risc, tant d'infeccions de transmissió sexual com d'embaràs.
Per exemple, quan parlem de risc d'embaràs heu de saber que abans de l'ejaculació, existeix el líquid preseminal, que conté espermatozoides, i surt sense cap tipus de control.
En la situació que expliques no podem saber si pots estar o no embarassada, el risc és més baix que si realment hi ha hagut ejaculació però existeix.
En les situacions de risc, existeixen els mètodes d'urgència, com la pastilla del dia després, que és pot utilitzar abans de les 72 hores de la relació de risc, però quant abans es prengui millor, perquè l'eficàcia és més alta (encara estaries a temps de decidir utilitzar-la).
Pots trobar-la al centre d'atenció primària o al servei d’urgències d'un hospital de manera gratuïta o a la farmàcia per un preu de 19€ aproximadament.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOual