tampax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola.
Ja fa temps que em va venir la regla i volia saber una cosa sobre els tampax.
hi ha gent que diu que els tampax fan que perdis la virginitat perque es trenca una membrana o no se que.
em podrieu contestar? esque vull saber si es veritat o no.
adeu!!!
Anissa Ouali

Hola Noemi!!
La membrana que dius és l'himen. L'himen és una fina membrana molt flexible, situada a l'interior de la vagina, aquesta membrana té un petit orifici per deixar passar la menstruació.
Aquesta membrana és pot trencar per diverses situacions per exemple, fent algun esport. També pot ser que sigui tan flexible que no és trenqui fins el moment d’un part. Per aquest motius no podem relacionar l’himen amb virginitat (aquesta podríem dir que és perd al tenir la primera relació sexual amb penetració, és trenqui l’himen o no).
Per tant pots utilitzar un tampax sense preocupar-te, ja que el tampax ni trenca l’himen ni fa perdre la virginitat!
Espero haver-te ajudat! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOual