depilació
Em fa molta vergonya anar a un lloc a depilarmel i m'ho vull fer a casa , pero no ho vull fer amb la cuchilla perque surten ràpid i despres punxen . Com m'ho podria depilar a casa ?
Graciess!!
Anissa Ouali

Hola Esti!!
Si el que vols és depilar-te la zona del pubis és millor fer-la amb un professional ja que son molt sensibles i depenent amb que ho vulguis fer és més fàcil que ho faci un altre persona.
Amb la gillette, no fa mal, però has d'anar amb compte ja que et pots tallar. Però com tu dius no arranca el pel de l'arrel i per tant dura menys fins que torna a sortir.
Un altre manera pot ser amb cera, aquesta pot fer mal, ja que arrenca el pel des de l’arrel, aquesta l’ideal és fer-ho amb una professional. Fa vergonya si, però pensa que esta acostumats a la depilació de totes les zones del cos, i serà molt més segur.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali