dura a estones??
Hola! Tinc una consulta. Tinc 18 anys i ja he tingut varies parelles sexuals i he anat veient que aquest patró es repeteix. No sé si és normal o és casualitat que m'hagi passat tots els cops a mi.
Resulta que quan estic fent l'acte sexual el noi no està sempre dur (palote). I a estones és com si li costés aguantar el ritme pq li noto la minga fluixa. Llavors o bé evoluciona cap a bé i se li endureix i es corre o bé li dóna tal gatillazo que ni pot acabar o acaba a marxes forçades...
Llavors la meva pregunta és: els nois han d'estar durs en tot l'acte o és normal que a estones se'ls hi baixi una mica? És molt o poc frequent aixo dels gatillazos?
Gràcies!!!
Anissa Ouali

Hola Laura!!!
Exacte, l'erecció del penis (tenir el penis dur), no és constant durant tot l'acte sexual. és a dir, l'erecció pot anar baixant i pujant, com veus és molt normal ja que ho has vist en diferents nois.
A vegades aquests baixades poden acabar en "gatillazos", això moltes vegades és degut a la preocupació que pot tenir el noi de complir amb unes expectatives, és a dir, quedar bé i satisfer a la noia (mite), ja que ells també poden pensar que l'erecció ha de ser igual durant tot l'acte i quan aquesta baixa una mica és preocupen i pot acabar baixant del tot!
El més important, no donar-li tantes voltes i gaudir del moment!
Espero haver-te ajudat! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali
Amb els gatillazos pot passar algu similar, el cos està preparat per anar ràpid i arribar a l'ejaculació