Dubtes
Hola Adolescents! Sóc una noia de 16 anys i encara no ho he fet amb el meu nòvio i de moment no en tenim intenció. Quan hem fet peeting i ens hem masturbat he tingut un problema. Tot i que estic relaxada i excitada i em sento a gust amb ell no sento plaer quan em masturba. Tampoc m'he corregut mai. Què puc fer?
Gràcies
Anissa Ouali

Hola!!!
Quan dius que et masturba, et refereixes a introduir els dits? si és així, t'haig de dir que això no és masturbació, a la part interior de la vagina hi ha molta menys sensibilitat i és més difícil obtenir plaer i arribar a l'orgasme. La masturbació és conèixer que agrada, excitat,.. del nostre cos, i la part més sensible dels genitals femenins està a l'exterior, per exemple al clítoris!
Ja saps on és el teu clítoris, heu jugat junts a tocar-lo? (et deixo un enllaç on podràs veure com son els genitals femenins i on està cada part:
)
També podeu jugar a altres jocs, conèixer altres coses que us agradin i excitin, i el més important, també s'ha d'excitar el cap!!
No t'atabalis amb arribar a l'orgasme, intenta primer conèixer com és el teu cos i jugar!!
Un petonas enorme!
Anissa Ouali, @AniOuali