Primer Cop
Hola, soc una noia verge i sense novio. Ara no tinc cap necessitat de perdre la meva virginitat ni de tenir parella però tinc un dubte.
Es necessari mantenir sexe oral (palles, dits…) abans de tenir sexe? Es pot fer directament sense haver fet ni palles ni dits?
Gràcies
Anissa Ouali

Hola Lalalaa!!
NO s'ha de fer res que un no vulgui. La masturbació en quan a les noies, no és fer dits, ja que la part interior de la vagina té menys sensibilitat.
En una relació sexual és pot jugar al que un vulgui i desitgi (mentre els dos estigueu d'acord). aquests jocs poden ser molts (carícies, petons, sexe oral, masturbació,...), el més important és excitar el cap i el cos, per què? doncs perquè si volem que hi hagi penetració és important donar-li temps al cap a excitar-se i al cos a lubricar perquè la musculatura és relaxi i no aparegui el mal o dolor.
Que hi hagi penetració sense que el cap estigui excitat farà que el cos no s’exciti i aquesta pot no ser agradable o que sigui dolorosa.
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali