No sé que fer
Hola Adolescents,
porto sortint amb el meu novio des de fa gairebé un any, i des de el primer més que hem practicat petting per saciar el nostre apetit sexual. Jo arribava casi sempre però ell no arribava mai. Pensavem que era que no estava prou excitat i que al haver penetració arribaria. Fa uns mesos que hem comensat la penetració i ell continua sense arribar. Li dic que es tranquilitzi i que no s'obsesioni, que es relaxi que ja arribarà. Però no sé que fer....
PD: Ell sol a casa seva si que arriba, i això em porta a pensar que és per culpa de la meva presència que el posa nerviós o algú.
Que podem fer per a que ell arribi??
Moltes gràcies
Anissa Ouali

Hola!!
Respecte al que comentes, una cosa a tenir en compte és que sí que ejacula (es corre) quan està sol, de manera que quan no ho fa en parella deu ser per un motiu psicològic. Us faria una pregunta: sempre intenteu que arribi amb penetració? Heu provat de fer-ho d'un altre manera (tocant, acariciant, masturbació, sexe oral,...)?
Potser, el fet de la penetració, pot generar molta pressió, per exemple, por a l'embaràs (no se si utilitzeu el preservatiu), por a una infecció o fins i tot, por a no fer que tu arribis a l'orgasme amb la penetració (això és força difícil únicament amb la penetració), tot això pot juga una mala passada! Hem de saber que la por i l'angoixa són coses CONTRÀRIES al sexe, ja que quan ens sentim d'aquesta manera, el nostre cervell no ens deixa gaudir.
Per a tenir una ejaculació, és necessari que et sentis còmode i confiat en les teves relacions, i això implica (entre altres coses), buscar aquelles coses que us facin estar tranquils per gaudir!
Espero haver-te ajudat! una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali