orgasme
Mira, fa ja un temps, i no poc que estic sortint amb la meva novia. El problema que tenim es que quan follem ella no arriba mai a l'orgasme, solem fer-ho almenys dues vegades per setmana i ja m'estic començant a preocupar. cualsevol ajuda em vindria be are mateix! gracies
Elena Crespi

Hola carles 5! com estàs?
El que us passa no és cap problema, és completament normal. Quan el penis entra dins de la vagina, la majoria de noies no senten gran cosa. La vagina no és especialment sensible. No sé si ella arriba a l'orgasme quan es masturba o quan tu la masturbes.
La majoria de dones arriben a l'orgasme quan s'estimulen el clítoris i no quan hi ha quelcom que els hi entra a la vagina, per tant, el que us recomano és que pugueu estimular la zona del clítoris o rodalies mentre estigueu tenint penetració.
Si ella no arriba de cap de les maneres a l'orgasme (ni sola ni acompayada, ni estimulant el clítoris o les rodalies), llavors és molt important que ella es conegui una mica més i que et vagi indicant a tu com fer-ho. Però primer és important que es conegui bé ella i que ella pugui arribar a l'orgasme.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat