Nose com fer-ho..
Heeeeeello!
Tinc cert problemes que voldria resoldre pero em fa molta vergonya.
Primer de tot, al principi pensava que el clitoris estava a dintre del forat per on surt la regla diguessim. Pero he vist que no. He mirat fotos pero no ajuda. Em podeu dir on esta situat? Oisgui esta a dintre o a l'exterior diguessim? (Vaig molt perduda).
Segon, em vaig intentar posar els dits, pero no vaig sentir re de re, es normal? Esque, era com posar-se un tampo, no sentia res. Veig a altres noies que diuen que si que senten plaer pero nose fins quin punt me'ls he de ficar o que.
Tercer i ultim, que he de sentir quan ho faig? Esque si ficar-me els dits no sento res, i no trobo el clitoris perque nose si esta dintre o fora, i quan el trobi que faig?
Ajuda sisplau tinc molta curiositat pero por a fer-me mal.
Moltes graciesssss guapos!
Anissa Ouali

Hola Ann.!!!
És molt normal sentir-se perdut, part dels genitals femenins estan amagats i no estem acostumats a mirar-los! Et poso l'enllaç d'una web on veuràs on esta situat el clítoris i altres parts dels genitals (està en anglès però s’entén perfectament):
(veuràs com el clítoris està per fora).
Masturbació no és introduir els dits, a la zona interior de la vagina hi ha menys sensibilitat i per això és més difícil sentir plaer. En canvi a la part exterior o a prop de l'entrada hi ha molta sensibilitat, sobre tot al clítoris. un cop vegis on estan totes les parts, pot intentar agafar un petit mirall i veure com son els teus genitals, i mica en mica anar tocant i veure quines zones agraden més i les sensacions que trobes!
Quan vagis descobrint els teus genitals, el clítoris,... no tinguis pressa, toca, mira, acaricia, juga amb el ritme, la pressió,... i aniràs veient com t'agrada més!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!!
Anissa Ouali, @AniOuali