Per la meva BFF, el q sigui!
Hola, la meva millor amiga (no puc dir el seu nom o sigui q li direm M:D:O) m'ha explicat un secret i està passant molta depressió per culpa d'això;
Os explico, la meva millor amiga (12 ANYS)es masturba molt i per masturbar-se necessita mira videos, escoltar coses.... Llavors un dia es va fer facebook sense el permís dels seus pares sense dir res. I va començar a parlar amb gent (sobretot homes de 30-60 anys) i a enviar-se fotos de les parts intimes. Ara ella s'en arrepanteix i vol oblidar akesta historia però no pot. Vol consells q la ajudeu.
Nota: Això és de la meva millor amiga he posat lo q ella m'ha dit q posi.
Anissa Ouali

Hola Neniii<3!!
Comenta-li que la masturbació és una manera de conèixer el seu cos, que agrada i que no, i mirar vídeos no té perquè ser negatiu, i pot provar amb altres coses, com imaginació, lectures,...
en quan al facebbok, en moltes ocasions quan fem coses que quan passa un temps no ens agraden o ens penedim, però al passat no hi podem tornar però podem aprendre!! Una cosa que podria fer l'amiga és veure que ha aprés d'aquella situació:
per exemple, a les xarxes socials no podem saber que hi ha a l'altre costat per això és important no parlar amb gent que no coneguem a la vida real, al menys.
Segon, tancar aquell facebook i eliminar les fotos que no vulgui.
I per acabar, buscar algun adult de confiança, per poder parlar, per exemple la tutora, una tieta, cosina, etc...
Sobre les fotos, heu de saber que quan enviem una imatge hem de tenir en compte que perdem el control sobre aquesta, per això s'ha d'anar amb compte amb les fotos que s'envien.
Dóna-li una forta abraçada a la teva amiga i sobretot, al passat no hi podem tornar però podem aprendre i fer que no torni a passar!!
un petonas enorme a les dues!
Anissa Ouali, @AniOuali