dolor insoportable
fa uns dies que o intento fer amb el meu novio pero sempre li dic que em fa molt mal i que pari es normal que em fagi tant mal? jo vui fer-ho perque amb el meu novio estic super agust! es un sol i es super empatic i cuan li dic que em fa mal para pero tinc por que per culpa meva no tingem relacions:( ajuda sisplau necesito una opinio
Anissa Ouali

Hola!!!
Deixa’m fer-te unes preguntes: durant la relació sexual, hi ha temps (no em refereixo a 5 minuts) per jugar, excitar-se, carícies,... o aneu directament a buscar la penetració? hi ha lubricació?
I el teu cap? està gaudint del moment? s'excita? Aquest mal és a l'entrada de la vagina o més cap en dins? Només fa mal amb la penetració? introduint un dit també?
Et pregunto tot això, perquè has de tenir en compte que si tu estàs en tensió, angoixada, pensant tota l'estona que farà mal, aneu massa ràpid a buscar la penetració, no feu coses que us excitin, agradin,... la musculatura de la zona vaginal estarà més en tensió i així és més fàcil que aparegui el dolor.
Intenteu no força la situació, les relacions no només son penetració i podeu passar-ho molt bé jugant a altres jocs, i mica en mica anar provant.
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOual