Homosexualitat
Hola bones,
Simplement, soc típic noi que és gai i son pare és molt tancat i de perfil conservador. Vull dir-li però em tallo perquè ell no ho accepta de cap manera. He d'afegir que ja li vaig comentar fa uns anys, però vaig tenir que dir-li que era hetero, que vaig tenir una "relliscada" i que em vaig confondre, ja que em va deixar de parlar i no volia saber res de mi.
Què puc fer?
Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Adrimaintream!!
No és una situació fàcil, però no pots ser una cosa que no ets per tal que el teu pare no s'enfadi. Has de saber que per sobre de tot els teus pares t'estimen, però hi ha situacions que per ells també poden ser difícils, i més amb un perfil conservador i tancat com dius.
En moltes ocasions per poder fer aquest procés i explicar-ho necessitem ajuda, com per exemple la mare, germans, tiets, cosins,... si aquestes persones no hi son per diversos motius o també resulta difícil explicar-los, podem buscar suport en altres llocs:
Si tens 18 anys o més, pots acudir al servei de Consulta Jove de l'institut d'Estudis de la Sexualitat i la parella (www.consultajove.cat)
I també recomanar-te el Casal Lambda, on ofereixen una atenció psicològica per situacions com la que estàs vivint (www.lambda.cat)
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOual