masturbació noia dutxa
1-Hola! Fa ja temps que vaig veure una consulta d'una noia que només es corria a la dutxa amb el grifo. Ho vaig provar i em va agradar, taaan que ara cada dia que em dutxo (un si, un no) encara que no tingui pensat fer-ho acabo estant 10 o 15 minuts amb el xorro al clítoris.És dolent (encara que sigui amb aigua tèbia) fer-ho cada dos dies? es que acaba ben vermell..
2-Quan ho estic fent se'm bloqueja tot el cos, em poso tensa i no puc respirar, sento que ve que ve! però mai surt encara que aguanti el grifo... vull saber que se sent al correr's!
Un dia em va sortir algo i vaig pensar que era pipi.. que asqueros! ho vaig buscar per internet i vaig trobar que el sexe estimula nose quin punt que fa que tinguis ganes de pixar. Quan estigui tenint sexe no em pixaré no?:O
3-soc una nimfòmana o algo? tinc 15 anys i tinc moltíssimes ganes de fer-ho, però vull esperar a un noi que estimi. Ja heu dit moltes vegades que hem d'experimentar, provar, jugar... però pots ser mes específica i dir més tècniques com la de la dutxa que estimulin molt? (magrejar-se el clítoris no em funciona)
Moltes gràcies! no publiqueu la consulta a la principal siusplau:')
Anissa Ouali

Hola Freedom for catalonia!! Deixo aquí apuntat que la teva consulta és anònima per no ser publicada a la web principal ;)!
1. No ha de ser dolent, si notes que en algun moment el contacte amb l'aigua o les mans molesta, doncs és hora de deixar al clítoris descansar.
2. Exacte, no és pipi, però si que s'estimula les zones que estan al voltant de la uretra i per això ve la sensació de pipi, però només és la sensació.
Sobre l’orgasme, és una sensació de plaer més intensa, aquesta sensació s’estén a tot el cos, com tu dius (tensió, sensació de no poder respirar,...) per això et volia preguntar que vols que surti? que creus que hauries de sentir?
3. No ets una nimfòmana! les hormones, la curiositat, etc... fan que les ganes estiguin més presents, però com tu dius, és molt important anar mica en mica i sentir-se preparat/da per decidir estar amb algú. En quan a altres maneres d'experimentar, magrejar-se és una bona manera d'experimentar i potser no et dones temps de tocar, anar poc a poc, jugar amb el ritme, pressionar una mica més, tocar el clítoris,... el que podries provar per exemple, és magrejar-te mica a mica en la dutxa, seria una bona manera de combinar algo que ja t'agrada i així veure si et pot funcionar el tocar!!!
Una forta abraçada!! gràcies per les teves consultes!
Anissa Ouali, @AniOuali