Estic gorda?
Hola, tinc un problema i no se com explicar-ho.
Tinc 13 anys, medixco 1,65 i peso 55Kg. Jo hem vec gorda però les meves amigues i els meus familiars hem diuen que estic be. Fa dos anys feia molt exercici però l'any passat meu vaig deixar tot perquè volia començar centrada a l'institut. Però enguany m'agradaria molt tornar a fer patinatge, futbol, natació. Però no hem vec segura i hem trobo incapaç. Ara vull arribar als 55 aprimam 5kg. Però no o acabo de fent-ho estic fent airobic i Zumba dos cops per setmana però no dóna efecte.
Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola! No estàs gorda! Per la teva alçada i edat el teu pes és correcte! No et cal aprimar res! Ja estàs bé com estàs! El que et diuen els teus familiars i amics és cert, estàs bé! Així que no t'obsessionis amb el pes i valora't positivament. A més, no et convé gens aprimar perquè estàs creixent, mentre es creix no s'ha d'aprimar! Aprimar mentre creixes pot ser molt perillós per a la teva salut i per al teu correcte desenvolupament. Per mantenir un bon estat de salut i un pes correcte és important menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com ja en fas tu. A part d'això no cal que facis res més, així que no t'amoïnis pel pes i disfruta de la teva vida! Un petó molt gran!!