Anorexiaobulimia?:'(
Hola guapa:)
Mira desde fa com uns 3 mesos vaig caure a la bulimia pero vaig tindre que 'deixarla' perque sufro de taquicardies.
Pero relment no em sento agust amb el meu pes.
Aquesta setmana he tornat,pero ara ja no sufreixo taquicardies.
Volia saber si es anoreixia o bulima.
Jo,no menjo,no vull menjar pero els meus pares m'obliguen i tinc que menjar (encara axí els hi dic que sol vull menjar la meitat o un cuart),sol bec liquids.
Lo que els meus pares m'bolgien menjar-ho o vomito absolutmanent tot.
I ara estic confosa,es anorèxia o bulimia,ja sé que es la anoreixxia i la bulimia pero estic confosa.
Gracies de antemà:3
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Amb el que m'expliques no en tinc prou com per dir-te si és anorèxia o bulímia, però el que sembla segur és que estàs patint un trastorn de la conducta alimentària. I si encara no el pateixes sembla que estàs a prop. Els trastorns de la conducta alimentària (sigui anorèxia o bulimia) són malalties greus per perjudiquen molt la vida de la persona, fent que aquesta pateixi molt, sobretot a nivell emocional. És molt important que parlis amb un professional per a que t'ajudi a sentir-te millor i a evitar que tot això que t'està passant empitjori. Tens dret a sentir-te bé amb tu mateixa, a riure, a passar-t'ho bé, a ser feliç! No permetis que aquestes malalties et robin la teva vida! El que necessites fer és parlar amb els pares i explicar-los el que t'està passant. Sé que és difícil parlar amb ells sobre això, però és fonamental que ho facis. Ja veuràs com t'entendran millor del que sembla i faran tot el possible per ajudar-te. T'envio molts ànims per a que parlis amb els teus pares, és molt important!! Un petó molt gran!!