Bulímia, anorèxia i pèrdua de pes
Bona tarda,
fa mes o menys un any que vaig decidir perdre pes, però mitjançant una dieta feta per mí mateixa. Pesasva 70 quilos i en vaig perdre 10 mitjançant la meva dieta. A partir d'allà vaig omençar a vomitar tot el que menjava, i per això vaig perdre 5 quilos més. Però ara ja no vomito tant com avans, i he tornat a pujar 4 quilos. Una amiga m'ha dit que intentés perdre les ganes de vomitar amb alguna altre cosa però quina podria ser? Tinc por de tornar a engreixar, i m'agradaria que em proposéssiu un mètode per a deiar d fer-ho i no engreixar.
Gràcies
Sara Bujalance

Hola Esperança! No facis servir MAI el vòmit com a forma per controlar el pes. Primer de tot, que el vòmit no serveix per a aprimar. I segon i més important, provocar-te el vòmit et pot portar MOLTS PROBLEMES SERIOSOS DE SALUT! Així que no ho tornis a fer! Pel que m'expliques portes un anys fent coses per intentar controlar el pes sense el control de cap metge, has d'anar amb molt de compte, perquè aquestes dietes fetes per un mateix sense cap control mèdic són la porta d'entrada a una anorèxia o una bulímia. El millor mètode per mantenir un pes correcte i no tenir pujades i baixades de pes és anar al metge per a que sigui ell el que et digui com menjar per estar bé de tant de pes com de salut. El millor consell que et puc donar és que parlis amb els pares per a que et portin al metge i li expliquis la teva situació, el metge t'ajudarà en tot el que pugui i et dirà com mantenir un pes correcte de forma saludable. Un petó molt gran!!