No em sento bé(E)
Holaa:( No em sento gens bé amb mi mateixa, em vec gorda quan em miro a l'espill i i muns pares diuen que estic be... me mare fa tot el possible perque menji però jo no vull... esque em veic gorda i inferior... i no m'agrada ser així. pffffffffffffffffffffffffffffffff
Sara Bujalance

Hola ela! Gràcies per compartir amb mi la teva situació! Pel que m'expliques portes una època una mica difícil pel que fa a l'aspecte físic. Aquest malestar és freqüent a l'adolescència, però que sigui freqüent no vol dir que estigui bé. Sovint ens sentim insatisfets amb el nostre pes però, molts cops, aquesta insatisfacció té a veure, en realitat, amb temes psicològics. Crec que podria ser el teu cas, segurament el teu cos està bé (de fet, els teus pares t'ho diuen), però tu no ets capaç de veure correctament el teu cos perquè hi ha alguna cosa psicològica que no t'ho permet. El millor que pots fer per arreglar aquesta cosa psicològica que et fa sentir malament és parlar-ne amb algun adult de la teva confiança com, per exemple, els pares. Segur que t'escoltaran i faran tot el possible per aconseguir que et sentis bé. Recorda que ells també van ser adolescents, així que t'entendran millor del que sembla. Un petó molt gran!!