no emb posu caxonda
hola tinc 15 anys i cuan faig el amor amb el meu novio no emb posu caxonda. De que pot ser? tinc que anar al metge?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que no "posar-se caxonda" pot ser per molts motius... però l'òrgan més important què intervé en aquest procés és el cervell!! Aquest controla la nostra resposta sexual de tal manera que pot jugar-nos una mala passada... Per exemple, si estem amoïnats, angoixat o no estem còmodes (per la situació, per amb qui estem, per allò que estem fent...) el nostre cap no facilitarà que ens excitem.
Per això et preguntaria: ja estàs fent allò que realment vols? has parlat amb la teva parella sobre què t'agrada i com?
El més probable és que si en parleu, a poc a poc començaràs a sentir-te més relaxada i el teu cervell farà la seva feina ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat