Preguntes
Hola! Em podrieu contestar diverses preguntes?
1. Que es lubricar?
2. Soc una noia i tinc molt flux que puc fer?
3. Amb el meu novio jo li faig palles i ell ditets, em toca el clitoris i també em posa els dits, pero ultimament no pot, en el sentit de que intenta posar els dits i es com si jo hi poses resistència i m'acaba fent mal, pero jo no vull posar resistencia, com es?
4. qins tipus de depilació hi ha per les ingles (xixi) ?
Graciies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et vaig responent:
1. La lubricació és la conseqüència física de l'excitació en les noies: la vagina s'humiteja, i en cas que hi hagués penetració, aquesta seria més fàcil.
2. La quantitat de flux varia amb el moment del mes, i amb els anys! Ara no pots fer res, ja que el teu cos està actuant d'aquesta manera. Tenir flux no és pas cap mala senyal: al revés, demostra que les teves hormones estan fent la seva feina!
3. Si abans podria i ara no...Has pensat si ha canviat alguna cosa? És important que estiguis còmoda i excitada per a poder introduir els dits, ja que la musculatura de la vagina estarà relaxada.
4. Les "ingles" te les pots depilar com TU vulguis! El millor és que vagis a un centre d'estètica i preguntis :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat