Possible embaraaaas?? Sisplaaau respppooneeeu!!
Hola, fa una setmana el meu novio i jo i vam provar de fer per primer cop. Primerament vam estar fen petting, quan li vag fe palles la meva ma em va cadar plena de semen i al cap duna estona io em vag poossar els dits, pot ser que per aixo mi hagi pogut cadar? Perq despres daixo ell es va posar el condo i me la va penetrar pero si iavia el condo no crec q emmpoges cadar. Aixo u dic perq ia fa una setmana q mavia de venir la regla. En resum ppt ser qe u estigi per jo averme posat els dits despres de ferli una palla? Sisplaaau estic mol preocupada..:(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El que ens expliques, ficar-te els dits dins la vagina quan els dits estan plens de semen és una pràctica de risc.
Si ja fa una setmana que t'havia de venir la regla i ets força puntual, el millor és que et facis una prova d'embaràs, les pots comprar a una farmàcia. En funció del resultat hauràs de prendre decisions!
Esperem que només sigui un ensurt i tot et vagi bé, de totes formes si finalment no ha passat res, no tornis a jugar! Procureu que el semen no entri en contacte amb la vagina, així us estalviareu mal de caps!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat