problem :/
hi ha un noi que m'agrada moltissim... al rpincipi gairebe no parlavem pero ara tenim moltisma confiança... alguna vegada em dit d quedar i toot el dos sols, encara q a ella li agrada una altre noia... l'altre dia em va dir q anes a casa seva.. estic molt confosa, nose si esq sent algo per mi i no mo vol dir o q... bff.. q hauria de fer?
Anissa Ouali

Hola Directioner_love!!!
Sembla complicat entendre si aquest noi li agrades tu o un altre persona. Però també hi ha molta confiança entre vosaltres, així que podríem aprofitar això per entendre. Com?
Doncs ell et proposar quedar, si et ve de gust i t’animes, seria una bona manera per poder estar sols, parlar, i poder explicar-li que t’agrada o que preguntar-li si tu li agrades (per exemple), també pot escriure-li una carta si no vols dir-li en persona. Abans d’anar a casa seva, seria ideal quedar en un lloc on estigueu còmodes els dos, per exemple al carrer, anar a fer una volta,...
És difícil però potser és millor aclarir les coses que no pas, quedar-te amb el dubte no? És cert que hauràs de tenir en compte que això pot fer canviar la vostra amistat.
Espero haver-te ajudat!! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali