el meu ex
El meu ex i jo vem tallar fa tres mesos i durant l'estiu be pero quan em torat el cole sempre ens veiem i jo encara sento algu per ell. pero ell em demana per liarnos. que faig??
Ajuda ya.
Petons adolescents
Anissa Ouali

Hola!!!
Ara és un dels moments més difícil, ja que porteu uns mesos sense veure-us i tot bé, però ara és desperten totes les emocions.
Abans de liar-te amb ell, pensa una mica que va fer que talléssiu, com et vas sentir, com et sentiries si tornes a passar,... no vull que sentis que només t'anomeno les coses negatives però és important valorar tot això per evitar tornar a repetir el mateix.
Un cop t’aclareixis de com et sents cap a ell, si t’animes, intenta parlar amb ell o escriure-li, i així que ell entengui el perquè t’amoïna tornar a liar-te amb ell.
Un petonas enorme!!
Anissa Ouali, @AniOuali