Trobare algu k m'estimi ?
Hola, estic una mica preocupat.
Veureu, jo soc un noi de 16 anys i encara no me liat mai. Abans no m'importava, però ara ja sí que m'importa. Amb la colla de amics que vaig sempre ells ja s'han liat tots, i jo soc l'unic pringat que encara no ho he fet, i em fa por que quan sigui gran no trobi a ningu. Ja ser que amb 16 anys encara em queda molta vida per davant i moltes aventures per viure, però és que tots els de la meva classe ja s'han liat i alguns inclus follat, i jo ni liar-me !!! Jo crec que un factor que potser que no m'hagi liat mai ha estat la meva altura. Potser no ho veieu així, però jo sí. Faig 1'55 cm, i la veritat, no es normal en un noi de 16 anys. Ara venen Barraques de Girona, i com cada any, tampoc me liare amb ningu ni res, però ho desitjaria. M'agradaria que em donguessiu algun consell, crec que també el que em falta es moral, perquè al ser l'unic que no s'ha liat doncs la tinc una mica per terra la moral. També voldria fer una altra consulta relacionada amb això, i es que li molava a una noia de la meva classe, i es volia liar amb mi, ella estava molt penjada de mi, però a mi no m'atreia gens (nose si es perquè era negra i tal, tot i que no soc racista). El fet es que vaig estar pensant i em vaig dir: si no trobo a ningu, perque no li podria dir si es voldria liar amb mi ?? Encara k no me moli, pero per el simple fet de liar-me.
Bueno, ja ser que me enrotllat molt i tal, però em farieu un gran favor si em contestessiu la pregunta sisplau. Un gran favor.
Moltes gracies
Anissa Ouali

Hola Cfp1998!!!
Segurament ja ho hauràs sentit i t’ho han dit més d’una vegada, però encara que els altres ja s’hagin liat no significa que tu vagis tard i molt menys pensar que ja tens 16 anys y encara no t’has liat mai. No hi ha una edat que marqui quan t’has de liar, ni una norma on digui que si els altres ho han fet tu també!
El més important és sentir-se preparat/da, segurament pensaràs, jo preparat estic! Però també és molt important no tenir tanta pressa, ja que pot fer que prenguis decisions equivocades o deixar-te la moral pel terra com tu dius.
Per exemple, aquesta noia que no t’atreu gens, tu mateix ho dius, no t’atrau gens, així que no et facis passar una mala situació a tu o a ella per la pressa de liar-te! Arriben les barraques de Girona, que passa si no et lies amb ningú? Doncs res! Et fiques molta pressió i això et fa sentir malament sobretot si no aconsegueixes el que suposadament has d’aconseguir.
Consells:
• Primer sentir-te bé amb tu mateix (pot semblar una tonteria però és el primer pas per no tenir la moral pel terra, i ser una persona atractiva pels demès, encara que l’alçada sigui 1,55).
• Si vols conèixer algú i tenir la oportunitat de veure que et pot passar, no et desesperis per liar-te; parlar, conèixer, riure, passar una bona estona, etc... son els millors aliat per deixar que puguin passar més coses. Si vas a les barraques, i alguna noia t’agrada, apropat per xerrar, demana-li algú que us presenti, passeu una bona estona junts i mica en mica el temps dirà (no cal que sigui la mateixa nit).
Una forta abraçada!! i sense pressa!
Anissa Ouali, @AniOuali