15 anys i res de res...
Holaa! Tinc uns quants dubtes sobre el que em passa amb el tema de l'amor... Aviam si em podeu ajudar...
Doncs mireu, jo tinc 15 i mai m'he enamorat de algú, si que trobo interessants a alguns nois però no allò de papallones a la panxa ni molt menys. És normal? L'altra cosa és que tampoc m'he liat mai amb ningú, he tingut forces ocasions però davant la situació (quan em tiren la canya) no sé com reaccionar així que em faig la tonta i faig com que no pillo les indirectes, no sé si és perquè ho han fet nois estranys o algo... (però que no eren lletjos), potser el que em fa por és liarme amb algú que no conec, però tampoc m'he enamorat mai i ara mateix no em veuria en cor de sortir amb ningú. En canvi, quan m'imagino sortint amb algú (que no li he posat cara) si que m'agrada la sensació que em provoca pero haver de fer-ho "en la realitat" m'incomoda, però alhora també vull saber que és tot això de les relacions...
No ho sé... si em poguessiu dir que es deu a alguna cosa o a una altra...
P.D: als tios per on els agrada que els agafin quan es lien (per quan em lii algun dia, saber com fer-ho jajajaj)
Moltes gràcies!
Anissa Ouali

Hola MCT!!!
El que et passa és completament normal. És normal no haver-te enamorar, no haver-te liat amb ningú amb 15 anys,... ja que no hi ha una edat específica per tot això!!
El més important és sentir-se preparat/da. Per exemple, al imaginar no hi ha problema tens sensacions agradables i t'agrada, però a la realitat potser no és el moment, i això no és gens estrany!
Has dit una cosa que és molt important del que has dit, por quan no coneixes, per això quan hi hagi algú que t'agradi donat temps per conèixer, veure com et sents amb aquesta persona i mica en mica decidir si liar-te o no, no hi ha pressa!
quan dius que els agafin.. a que et refereixes? detalla una mica més la teva consulta així et podrem donar una resposta més clara ;)!
Un petonas!! i gràcies per confiar en nosaltres!
Anissa Ouali, @AniOuali