ADOLESCENT?
Bé... No se per on començar, demano que contesteu per favor, perquè no ho estic passant molt bé.
El tema va de que jo faig 4t D'eso d'acord? I a mi m'agrada un noi de l'altre classe des de fa 4 anys. La qüestió es que vaig intentar apropar-me a ell però no volia res, i no va ser fins abans de l'estiu que em va demanar "lio". Jo no sabia que dir, perquè pensava que m'estava prenent el pel, però al final li vaig dir que si. Ens vam liar i va ser una setmana perfecte i intensa, però va ser dimarts que estava sola a casa i li vaig dir que anés, però va decidir anar a la platja. Quan va tornar em va dir que si volia ens liavem però que no volia res amb mi. Jo li vaig dir que no, però ara em sento culpable perquè la nostra relació com amics ha acabat, ja ni parlem. El tema es que ara ell te novia però a mi tot em recorda quan ens liavem i em poso a plorar. Estic enamorada? Que puc fer per estar millor sense oblidar-me d'ell?
MASSA COMPLICAT TOT OI? Diuen que ser adolescent es la millor i la pitjor etapa perquè està plena de canvis, però... quins canvis...
Moltes gracies.
IESP

Hola CuteLove13!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
El primer que faré serà felicitar-te per ser tan sincera amb tu mateixa! Sabies que ell t'agradava més que per un lio, i vas decidir que no et compensava. Això que vas fer és molt difícil, ja que algunes persones enamorades tendeixen a fer el que vol l'altre... però encara és pitjor!
Respecte a la vostra amistat, et diria: vosaltres ereu amics abans? O en realitat us agradaveu i no ereu realment amics? Perquè potser mai us heu vist com dos amics i ja està, de manera que intentar-ho ara seria forçar la situació, no trobes?
Les dificicultats relacionades amb l'amor estan tota la vida... per això és important fer-se forta ara ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat