Gai amb dubtes ):
Hola,
Doncs, fa més o menys un any que em sento atret per els nois, ho tinc acceptat i m'agrada el que sóc (no he sortit de l'armari pero no m'angoixa el tema), no he tingut mai cap relació amb ningun, tot i així li vaig confessar a un amic que m'agradava (fail total D:).
Tot i que ho tinc acceptat, em sorgeixen preguntes, per exemple:
- Estic enamorat d'un noi, però després del que va passar amb l'altre (sí, el del fail) no m'hi atreveixo ja que quan fem educació fisica, anem al mateix vestuari de l'insti, i no vull que es pensi coses... Nose que fer ):
- Apart d'això, tinc bastants problemes de depressió, hi han dies que sento com si no hagués d'existir, i penso que hi han coses que no tenen solució, o que ha de passar molt de temps per a que es solucionin, no sé si m'explico massa bé, ajuda pliss...
Gràcies adolescents, s'agraeix la vostra feina <3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
- Potser aquest cop, abans de declarar-te, hauràs de prendre-t'ho amb més calma! Quan ens agrada algú, hem d'estar atents per veure si també li podem agradar i mirar si tonteja amb nosaltres, si també vol quedar a soles, si xateja molt... coses així! Si amb el temps veus que pot sentir el mateix, li dius. I si no està enamorat de tu, caldrà que parleu del que passaria més endavant. Si tu ets un noi respectuós, segur que no es preocupa que estigueu en el mateix vestuari, no creus?
- Aquests dies de "bajón" poden deure's també a l'adolescència, que no és una etapa fàcil. Els canvis hormonals i cerebrals no ajuden a tenir un estat d'ànim estable! L'important és que quan estiguis trist, et permetis un moment per tu, i que trobis la manera d'anar milloranr el teu estat al llarg del dia, fent el que t'agradi o et vingui de gust :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat