Dubtes
Hola, soc una noia, i tinc certs dubtes sobre la primera vegada, m'agradaria saber si he de depilar-me, i com es mes recomanable I també si es cert que es molt dolorós.
Gràcies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et responc:
1. Has de depliar.te com a TU t'agradi més! Recorda que és el teu cos.
2. La primera vegada és diferent per tothom... depén de moltes coses! Quan la gent parla sobre el mal, sol ser perquè en la primera vegada d'una noia es pot trencar l'himen, que és una fina membrana que hi ha a l'interior de la vagina. Aquest himen pot ser que no hi sigui, que ja s'hagi trencat o que sigui molt elàstic i no es trenqui aquella vegada. Però el que pot fer mal en realitat, és el fet d'estar nerviosos o angoixats, ja que la musculatura estaria més tensa del normal! (és com si anessis a fer-te un massatge a l'esquena tota nerviosa i tensa... oi que et faria mal enlloc de relaxar-te?)
Espero haver-te resolt els dubtes ;)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat