Puc estar embarassada?
Hola, a mitjans de mes de juliol vaig tenir relacions sexuals sense protecció i en els meus dies fèrtils. Fins ara a mes de novembre m'ha vingut la regla 5 vegades i regularment. La meva pregunta és: és possible tenir la regla i estar embarassada? o bé és un fet impossible? Fa dies que tinc molt malestar a la panxa i em costa pair els aliments.
Moltes gràcies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, et diré qe si ja t'ha vingut la regla 5 cops i de manera regular no t'hauries de preocupar! El mal de panxa potser es deu a un altre motiu (alguna al·lèrgia o alguna malaltia d'aquelles habituals, per exemple)
Aprofito per recordar-te la importància d'utilitzar preservatiu, perquè sinó passa això: patim preocupacions constants que ens poden generar molta angoixa! És millor fer les coses com cal i utilitzar el preservatiu, per estalviar-nos tots aquests mal de caps i no preocupar-nos per si estem embarassades o tenim una infecció, oi? A més, la sexualitat és per gaudir-la, no per patir! ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat