condons i sexe
Des de sempre que he pensat com seria perdre la virginitat. Al principi em feia por, pero ara cada vegada en tinc mes ganes, crec que vaig bastnat calenta. Estic a la dutxa i nomes penso com seria feru amb algu de la clase. Quan els veig a la classe em vindrian ganes de ferlsi de tot, pero no puc. Es normaaaal? esqe tinc por de ser una nimfona. Em podrieu donar trucs per demanarli a un tiu per follar? Em farieu un gran favooor i llavors quan vas a ferho amb alguquan representa que sa de posar el condo? sqe em faria vergonya demanarli.
GRAAAAAAAAAAAACIES.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Que pensis molt en sexe, no vol dir que hagis de tenir relacions ja!
també és divertit fantasejar, i experimentar amb el teu cos, no creus? :)
Quan estiguis preparada, ja trobaràs la manera de lligar amb algú i tenir relacions amb la persona que t'agrada. Si ara et fa tanta vergonya tot plegat, potser és un indicadicador que has de tenir paciència i fer-ho més endavant.
El condó s'ha de posar quan el noi ja té l'erecció (osigui, el penis dur) i així tenir relacions tranquil.lament!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat