LESBIANA?
Avera, yo sempre he estat amb nois i fins i tot ara estic dalgo no serio amb un, pero vaig notant que avegades, quan estic amb algunes noies, sento com si magradessin, com pessigolletes a la panxa, no ho se, es algo raro, pero quan estic amb un noi magrada.
no mimagino tindre una relacio amb una noia, pero si que me imaginat ferli un peto, pero em veig extranya pensant aixo, suposo perque es salgo nou.
pero nomes volia saber si es normal sentirse atraguda per algunes noies avegades.
gracies!!!
IESP

Hola Carlota95!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
És normal que vulguis posar un nom a això que sents, però el cert és que habitual que una noia se senti atreta físicament per una altra (més del que diuen!). Amb el temps, veuràs si aquesta atracció és només física o també sentimental!
Recorda que les persones ens enamorem de PERSONES, així que el que et passa no és cap problema :)
Et diria que tinguis paciència i deixis passar el temps: ja veuràs que cada cop tindràs més clars els teus sentiments, i podràs decidir què fer o no fer.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat