Parlar de sexe
Hola, tinc una consulta. Tinc parella, però encara no ho hem fet, jo en tinc ganes i no se com per per a treure el tema amb el meu novio. Com li puc parlar de sexe?
IESP

Hola McHelena!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que es tracta d'un tema delicat, ja que no pot sembla que el forces.
Per això et diria que aprofitis un moment d'intimitat, quan estigueu sols i tranquils, per preguntar-li com li agradaria que fos la seva sexualitat amb tu. Es tracta que tots dos pugueu parlar dels que us fa por, del que us provoca curiositat, etc. És a dir, que sigueu vosaltres mateixos! :)
Si ets sincera i l'escoltes bé, segur que agraeix que treguis el tema.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat