riughufoiads
Voldria saber si pots quedar-te embarassada quan tens la regla. També voldria saber que es sent quan et corres. Fa molt que em masturbo tocant-me el clitoris i em donava gust pero no he sapigut mai si m'he arribat a corre. Ara que tinc relacions sexuals tinc el mateix gust pero poc rato i tampoc molt intens. Que pot ser? Com puc saber si m'he corregut?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et responc:
- Sí que et pots quedar embarassada amb la regla. Està clar que les probabilitats són més baixes, però podria passar. Per aquest motiu diem que també s'ha d'utilitzar preservatiu aquells dies de menstruació!
- Cada persona defineix que és per ell/a l'orgasme. En general, es descriu com una sensació molt plaentera al cos (com pesigolles)o com una descàrrega, per després sentir relax. Físicament, una noia pot sentir que la muscultura de l'entrada de la vagina es contrau (com uns espasmes) cada pocs segons.
Recordem que per sentir plaer és necessari que el nostre cap (osigui el cervell) estigui completament d'acord amb allò que estem fent. També cal certa pràctica i agafar confiança, ja que no és el mateix estar sola que acompanyada, clar!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat