Ajuda sisplau!! :
Holaa!! des de lestiu k magrada molt un noi, es 3 anys mes gran, ens coneixem des dels 3 anys, pero vivim lluny, el podria veure cap de setmana si, cap de setmana no.
Parlem MOLT per el watts, i tenim molta comfiança, m'ha dit ki li agrada...i ell igual. Acostumo a obri jo pero despres es ell el k segurix i allarga la conversa, i ens podem pasar com 4 mes hores parlan...
El problema esk no se com reaccionar de vegades, i ell k sent??... k faig? li e de dir?? (sk ma psat k per dirli al noi sincomoda i no parlem..) no vull k passi el mateix... com o faig?? Ajuda sisplau!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla que teniu una relació molt especial, que va més allà d'una simple amistat, no? Parleu moltes hores i cada vegada teniu més confiança... Trobo que és normal que et preocupis per què passarà si li dius el que sents per ell, ja que mai és fàcil declarar-se! No estem gaire acostumats a parlar dels nostres sentiments d'una forma sincera, i quan ens toca fer-ho venen els dubtes! :)
Senzillament hauries de pensar què és més important per tu: si quedar-te amb l'amistat que ja teniu i no arriscar-te a un possible no, o provar i intentar de dir-li per saber què sent ell (a més, hi ha persones que continuen sent amigues encara que algú es declarés!)
Quan decideixis què és més important per tu, ja sabràs què fer. Però com molta gent et diria, qui no arrisca no guanya! :)
Si al final li expresses els teus sentiments, et recomanaria que ho fessis cara a cara, ja que per whatsapp no és el mateix, i algunes expressions es poden confondre oi?
Molts ànims!!!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat