ANONIM
Hola soc una noia (anonima siusplau), em masturbo tocant-me el clíotoris pero ja m'he casat, vull provar coses noves pero no se per on puc começar, soc una mica nova en aixo. M'agradaria que em diguesis que puc fer, si es possible que no sigui a la dutxa.
Anissa Ouali

Hola Jo!! deixarem ven clar que la teva consulta és totalment anònima!
La masturbació és anar coneixent mica en mica que t'agrada i excita i que no. Amb el clítoris és pot jugar de moltes maneres, per exemple pressionant una mica més, fent petits cercles o moviments mes ràpids, petits copets molts suaus, etc... (investiga de quines maneres t'agrada a tu!).
Has de tenir en compte que el clítoris no és l'única part sensible dels genitals, has tocat la zona dels llavis? i zones properes a l'entrada de la vagina? Aquí et deixo una pagina web on explica com son els genitals i on està cada cosa:
(està en anglès però s’entén tot molt fàcilment).
Mira-t’ho i després. Jugat, experimenta, toca, i fixa’t en quines parts t’agrades més!
Però també, i altres parts del cos? Tot el cos té zones sensible i es tracta d'anar descobrint. Así, tampoc podem oblidar el cap, fantasiejar, imaginar-se situacions eròtiques o excitants,...
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali