sexe lesbic?
Hola! Fa molt de temps que tinc bastantes preguntes sobre el sexe, ja que com que soc lesbiana al institut no ens parlen d'aquest tema i necesito informarme.
Així que començo: necesito alguna mena de protecció al tenir relacions sexuals amb una noia?
Quinas maneres hi ha ben be de fer-ho?
Quantas rondas es pot tenir?
si soc lesbiana vol dir que mai perdré la virginitat?
I hi ha una altre pregunta que te relacio amb la masturbacio. Jo des de molt petita m'he masturbat tocant-me el clitoris i tal, i amb aixo em corria. Pero fa poc vaig provar de posarme els dits, tot i que em sento rara perque molta gent parla de posar-se els dits fins a dins de tot i jo ho he intentat pero no puc entrar gaire fons.
Moltes gracies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
1. Sí, en el sexe entre noies també és necessari utilitzar protecció
Et deixo un link on explica molt bé el que hem de tenir en compte!
2. Hi ha moltes postures i pràctiques sexuals. Es tracta d'experimentar i decir què ens agrada o què no, i de quina manera. Amb el temps i la pràctica, cada cop en sabem més!
3. Dues noies poden tenir relacions sexuals fins que es cansin, com la resta de parelles! NO hi ha un número màxim, senzillament quan vulguin acabar paren ;)
4. El concepte de virginitat és molt cultural i absurda a la vegada! Se suposa que una noia deixa de ser verge quan té la primera penetració (amb penis), però en el cas de dues noies això no és possible... És una mostra de la importància que sempre se li ha donat al penis durant la història, de manera que no et capfiquis en un concepte que no té sentit en la sexualitat real de les persones ;)
5. El més habitual i normal és sentir plaer amb l'estimulació del clítoris, no de la vagina, de manera que allò de "fer-se dits" no porta enlloc. Si ilgualment vols introduir-los, recorda que has d'estar molt excitada, per a que la musculatura et permeti entrar-los, d'acord?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat